Co je potřeba promyslet ještě před tím než začneme pracovat na novém webu

  • Pro koho je web určen, jaká jeho (Vaše) cílová skupina: jsou to malé firmy nebo velké firmy, živnostníci nebo koncoví zákazníci (teenager, sportovci, důchodci apd.)?
  • Jaký je hlavní cíl stránek - účel webu: cílem je podpora prodeje, značky, dobrého jména. Má přivést nové zákazníky, informovat stávající, informovat o produktech o novinkách? Nebo něco jiného?
  • Klíčová slova: na jaká klíčová slova by se měly stránky zobrazovat v prohlížečích.
  • Konkurence: máte přehled kdo je na internetu vašim konkurentem? Které firmy prodávají stejné nebo podobné zboží, a jaké mají stránky?
  • Zaměření firmy: Jaký je předmět činnosti, je to výroba, služby? Jakou roli v tom hraje internet?
  • Další rozvoj webových stránek: budou se stránky v budoucnu nějak měnit, doplňovat, plánujete vydávání novinek, tiskových zpráv. Budete chtít stránky v dohledné době rozšiřovat?
  • Scénář chování návštěvníka na webu: to znamená kde by měl návštěvník začít na které stránky by se měl dostat a na které stránce by měl skončit. Co od zákazníka očekáváte, má si něco objednat, má Vám zavolat nebo si prohlédnout nabídku?
  • Vizuál: máte zpracovaný logo manuál nebo máte jen logo, firemní barvy, letáky, propagační materiály apd.? Pokud nic takového nemáte plánujete to v budoucnu řešit a nebo by jste to chtěli vyřešti spolu s tvorbou webu?